15 Mayıs 2009 Cuma

Merhaba,

Blog dünyasına ben geldim benide aranıza katarsanız çok sevinirim. Kız kardeşimin bloğu var (mine, ceylin yağmurun annesi) bloga sahip olduğundan bu yana takip ediyorum ve onun sayesinde bır çok kişinin bloglarını okuyordum hoşuma gidiyor ve özeniyordum bende anne olucağım zaman bir bloğ açıyım ve bebeğimin gelişimini yazarım ve bir çok arkadaşım olur onlardan bilgi alışverişinde bulunurum diye düşünüyordum ve neyseki o gün geldi çattı yalnız blog hakkında hıçbirşey bilmiyorum blog acemısiyim inşallah öğrenir blog ustası olurum.

Hamileligimin 19 haftasına bugün itibarıyle girdim çok mutluyum benimde bir bebegim olucak ve bende anne olucagım İçimde tarif edilmez bir sevinç var bir an önce günler geçip bebğimi sağlıklı bir şekilde kucagıma almak istiyorum .Bebeğim seni çok seviyorum şimdilik benden bu kadar

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne kadar mutlusunuz, Allah daim etsin insallah. Ben de boyle mutluluk yasamak istiyorum ya. ooooof of.

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive