8 Haziran 2009 Pazartesi

bebegimi gördüm




cumartesi eşimle bakırköyde buluştuk ve doğru görüntüleme merkezinin yolunu tuttuk.görüntüleme merkezinde bekledıkten sonra bana sıra geldi bebegimi yakından görücektim çok heycanlıydım bebegimi yakından görmek çok güzel bır duyguymuş sevinçten gözyaşlarımı tutamadım ve allaha şükür ettim bana bu duyguyu yaşattığı için insan yaşamayınca bilmiyormuş anlamıyormuş allah olmayan herkese nasip etsin yaşatsın .içim kıpır kıpır bebegimi gördüm ya elini, ayaklarını, gözlerini, burnunu ,parmaklarını ve bütün organlarına bakıldı herşey yolunda allaha şükür bir problem yok kilosuda güzel kızımın 485 gr olmuş bebegim büyüyor ve sabırsızlıkla kucağıma alıcağım günleri bekliyorum .
Ara sıra bebegimi özlüyorum ve 4 boyutlu resmine bakıyorum babişkosuda bana bakıp gülüyor bebegim kızım seni çok seviyorum.
yarın raporu doktora götüreceğim bakalım doktorum ne diyecek şu anda tek sıkıntım arasıra karnım uyuşuyor neden bilemiyorum bu aralar çok sık olmaya başladı ve ayaklarım şişmeye başladı tuzsuz yemeye çalışıyorum anlaşılan yazı böyle şiş ayaklarla geçirecegiz . teyzeleri ablaları kızımın videosunu koyuyorum şimdilik benden bu kadar yeni haberlerle geliceğim ..

3 yorum:

mine dedi ki...

yegenimi dört gözle bekliyorum...ya bu kızda babasına mi benziyooo neee

Tuğçe dedi ki...

Aaay kıyamam ya..
Haydi Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah...
Kendi gittiğim zamanı hatırladım okurken, ne çok üzülmüştüm kızım elleriyle yüzünü gizledi diye :)
Çok güzel bir mutluluk, tarifi yok...
Sevgiler!

emine dedi ki...

amin tsk ederım duru bebekte cok tatlı maşallah allah sizinkinide bagıslasın

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive