2 Temmuz 2009 Perşembe

şeker sorunu


salı günü şeker yükleme testi oldum 50 gr sonucu çok yüksek cıktı nedendır anlamadım hamilelıkten mı yoksa daha oncesinden varmıydı bunu da bilmiyorum yalnız ailemizde şeker hastalıgı yok bunu biliyorum .
ben kendımı bildim bileli kiloluyum belkide hamililegimi yüksek kiloyla başladıgım içinde olabilir ne gelirse şişmanlıktan neyseki doktorum dahiliye gozukmem gerektıgını soyledı ..gittigim hastanenin dahiliye bölümünden randevu alamadım hastaneye sinir oldum hastaneden sogudum doktorumdan da tabıkı hiç ilgilenmedı ..başka bır hastanenin dahiliye bölümüne göründüm tekrardan test yapıldı yıne yuksek cıktı ve beni endokronoloji bolumune yönlendırdıler yarın ona gıdecegım bakalım orası ne dıyecek ..insülin tedavisimi olur acaba yoksa diyet mi yaparım çok merak ediyorum .diyetle cözülür inşallah
hafta sonuda yalovaya gıdıyoruz inşallah güzel haberlerle donerim
kız kardeşim mimleniş beni teşekkür ederim canım mimi sonra cevaplayacagım şimdi hiç havamda degilim bir dahaki postta artık ...

2 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ya senin duygularını en iyi anlayanlardan biriyim çünkü ilk 50 gr lık yükleme ve ikinci 100 grlık yüklemelerde şekerim benimde yüksek çıktı. Çok değildi ama sınır geçmişti. Oysaki hiç ailemizde şeker hastası yokken ben kilolu değilken ve düşünkü bütün hamileliğim sırasında 10 kilo aldım okadar dikkat ederken. İşte bazı bünyeler malesef hamilelik sırasında bu şeker olayını yapıyor napcan. Vallaha genelde yiyeceklerine dikkat etmen lazım şekerli karbonhitratlı (yani poğçalar börekler pasta çok az )yiyeceklerden uzak durunca dengeleniyor. İnsülün verceklerini zannetmiyorum umarım diyetle halledebilirsin sadece moralini yüksek tut çünkü stres te şekeri yükseltiyor.

emine dedi ki...

tsk ederim dikkat etmem gerekliymiş doktır dıyet verdi artık onlara uyucaz ..

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive