20 Ağustos 2009 Perşembe

şekerim düştüüüüüü

evet bır tahlil sonucu daha ..sonunda şekerim 1 haftada düştü şükür çok mutluyum doktorda sevindi bu duruma boyle ıstıkrarlı doguma kadar devam edıcem ..
troitım az calısıyor tekrardan bakıldı ılacımı çogalttım ..
pazartesi gunude tekrar muaynenem var bakalım doktorum bebegım ıcın ne dıyecek ..
yıne gorucem bebegımı bu arada eskı hastaneme gıtmeye karar verdım ..cok dusundum ve kızsamda doktoruma cok guvenıyorum onemlı olan da o hastaneyede guvenıyorum ..
çok temız nezıh bır hastane hastanenın odalarınıda gezdım ve hosuma gıttı ..
tüm islam aleminin ramazanı hayırlı olsun ..bu sene ben tutamıyacagım cok üzülüyorum
pazartesi yeni haberlerle gelicegim şimdilik byee

1 yorum:

mine dedi ki...

ohh bee ablacımm

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive