16 Eylül 2009 Çarşamba

36 hafta





36 .haftaya girmiş bulunmaktayım ilk defa nst ye girdim ne güzel bir duyguku ki minik yüreğin atışları yavrum bebeğim sana kavuşmama çok az kaldı geri sayım başladı hayırlısıyla allah kucağıma almayı nasip etsin başka da hiç isteğim yok doğum şu an normal gözüküyor ama ben normal doğumdan çok korkuyorum bakalım hayırlısı benim için doktor tansiyonumu yüksek buldu ve hergün ölçmemi söyledi umarım bir problem çıkmaz bebegim ne güzel pıt pıt hareketlerin var bazen cok hızlı hareket edıyorsun anneni ürkütüyorsun bazen hareket etmiyorsun korkuyorum neden bugün hareket etmedin diye geçen hafta eminönüne gittik ve annem(kayınvalidem)le bebek şekerimiz sepetimiz kapı süsümüzü aldık ve o gece annemde kaldık bebek şekerlerimiz yaptık çok güzel oldular allah dağıtmayı nasip etsin bize .

Hiç yorum yok:

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive