10 Aralık 2009 Perşembe

yüzümüzdeki kızarıklar

hafta sonu babaannemıze gıttık babaanemıze gıttıkce banyomuzu yapıyoruz yıne banyomuzu yaptık ve karnımızı doyurup sıkıca gıyındıkten sonra uykuya daldık ve irem ece uyanınca bır baktım bebegimin vucudu kızarık olmus cok telaslandım ne olabılırdıkı ?


ufacık bebegın hasta olması bebegımın pamuk prensesimin kelebegimin kuzumun hasta olmasına dayanamaz bu yüregim ateşi felan yoktu ateşi olmaması ıyıydi ishal gibi sürekli kakasını yapıyordu doktora götürdügümüzde doktor detarjanını ve sampuanını sabununumu degişitirdinizmi dedi 3 gün sürdü ve geçti ne oldu belli degil 2. aylık doktor kontrolümüzü de yaptırdık bebegim saglıklı gelişimide iyi doktor teyzesi iyi bakmışsın dedi bebegimin kilosu 5900 olmuş boyuda 59cm büyüyor yalnız meme emmek istemiyor 6 ay emseydi bu kız memeyi bırakacakmıdır nedir ?
irem ece dogdugundan bu yana burnu tıkalı okyanus suyuda işe yaramıyor doktora sordugumda hava nemlendırıcı almamızı soyledı onu edındık sinbonun hava nemlendıırıcı sını aldım işimiz görüyor inşallah düzelir

pazar günü irem ece meme emmek hiç istemedi sütüm vardı gögüslerim sızlıyordu süt sagma makinası aldım nukun memnun kaldım güzel bir ürün almak isteyene tavsiye ederim

birde ben mama yaptıgım için sürekli su ısıtıyorum bazen cok sıcak oluyor bazende soguk oluyor su ısıtmayı kolaylastırmak için biberon ısıtıcısı aldım


3 yorum:

mine dedi ki...

güle güle kullan ablacım...iremide öperim..cok özledim sizi...

Seda Demirel Genç dedi ki...

sinbo buhar makinesini ben gönderseydim sana..aldık ve bir defa kullandık,hiç işimize yaramadı..hemd eçok su akıttı etrafa..memnun kalmadık..umarım sizin işiniz eyarar canım..

emine dedi ki...

tsk ederım canım benim işimi gördü memnun kaldım yüksek ayarda az akıtıyor ben yüksekte çalıştırmıyorum akmıyor

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive