30 Nisan 2010 Cuma

doktor kontrolümüz irem eceden haberler








Doktor kontrolumüze gittik boyumuz 69.5 kilomouzda 9.475 gr gelişimimiz gayet iyi bu ay corbalarda ete başlıyacağız rota virüsü 3.dozu ve hepatit aşımızı olduk irem ece doktorda muaynede aglamaya başlamıstı ne yaptıysam susturamadım aşıyıda olunca cok agladı dayanamadım kuzum canım sen aglarken benım canım yandı ne zormuş ya anne olmak kıyamam ben sana sonrasında bebegime kan sayımı yapıldı 2 tüp kan alındı cok yıprandı bebeğim aglamaktan her tarafı kızardı neyseki kanımızın degerlerı ıyı bu ay ferrum kan ilacına başlıyacagız doktor koruma amaçlı verdi .
pamuk prensesim seninle ne çabuk geçiyor zaman nasıl doğum yapıcam derken hazırlıklar yaparken sen 7 aylık oldun bile canım kızım melek yüzlüm meleğim pamuk prensesim seni çok seviyorum
yogurdu çok seviyor iştahla yiyor kendim mayalıyorum cok güzel oluyor. meyvelerden sadece elmayı verdim agzını şapırtatarak yiyor çok seviyor .
elmayla havucu karıstıyorum onuda yıyor
kahvaltılarını cok güzel yapıyor kahvaltıda cici bebe pekmez,labne peynır, cevız yumurta sarısı veriyorum corbalarda ise hıc zorlanmadım hepsinden önce bir agzını burusturuyor tadına bakıyor oyle yıyor ama beni yemek konusunda üzmüyor.
desteksiz oturuyor yerde karnıyla donuyor bır bakıyorsun bıraktıgın yerde degil
emekleme cabaları içinde ba ba de de an n e gel aba gibi helımeler soyluyor
bugun itibarıyla kızdım bakalım anlıyacakmı dıye agzını burusturdu anladı agladı kızım kıyamam ben sana bır dahamı asla yapmam canım benim
gel babası gel yapıyor ,tel sarar ırem ece tel sarar yapıyor ellerını donduruyor en sevdıgı oyun babasıyla cak yapıyor
sac cekmesıne bayılıyor her zaman elı sacımda zaten dogum sonrası sacım cok döküldü şimdi de irem ece yoluyor sacsız kaldım
eli sürekli ağzında herşeyi ağzına götürüyor dişlerini kaşıyor şu an incisi yok
23 nisandaki migros indiriminden irem ece ye playsholl oyuncakları aldım çok sevdi bebegim elinden düşürmüyor ninnili uyku arkaşım benim bile hosuma gitti çok sevimli bir yüzü var

1 yorum:

mine dedi ki...

ben bu fıstıgı hapur hupur yerim.

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive