27 Mayıs 2010 Perşembe

geçen haftadan

geçen hafta pazar günü aşkım rahatsızlandı titremek halsizlik elini kaldırmaya hali yoktu sere serpe yattı canım cok sıkıldı grip olucak dıye dusundum pazartesi uyandındıgında yıne halsızdı benım zorumla doktora gıttık bır suru tahlıl ultrason sonunda eşimde şeker cıktı şekeri çok yükselmiş açlık şekeri 273 tokluk ise 520 çok yüksek insülüne başlandı hemen şeker ölçüm cıhazı aldık sabah akşam ölçücez sıkı bir diyete başladı eşim ve ben çok üzüldük iğneden korkan eşim sabah akşam kendine insülün vuruyor ve hıc bır zaman kepek ekmegı yemiyordu şimdi kepek ekmeğine başladı ben bu duruma düşecekmiydim diyor .aşkım bir an önce şekerin düşer ve saglıgına kavuşursun bitanem ben seni çok seviyorum
irem ecenin de çok dikkat etmesi gerekiyor bende yüksek tansiyon eşimde yüksek şeker ..bizim evde bundan sonra diyet var. herşeyin başı saglık bütün blog dostlarına saglıklı günler dilerim .yarın irem ecenin de 8 aylık kontrolü var bakalım 2 dişli pamuk prensesin gelişimi nasıl?

3 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Geçmiş olsun, sende eşinde üzülmeyin canım.Allah beterinden korusun.Düzenli diyet ve sağlıklı beslenmeyle herşey yolunda olucaktır.Tekrar geçmiş olsun,öpüyorum seni ve prensesini..

NURAY EGE dedi ki...

canım çok geçmiş olsun inşş tez zamanda atlatırsınız.beslenmesine dikkat etsin.en büyük destek moralinizi bozmayın.sağlıcakla kalın...

emine dedi ki...

tsk ederim emineciğim ve nuraycığım

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive