20 Haziran 2010 Pazar

babalar günü

öncelikle canım babam babalar günün kutlu olsun seni çok seviyorum allah mekanını cennet topragın bol olsun hayattayken babanızın değerini bilin üzmeyin babamsız kutladıgım 11 .sene babam öldükten sonra babalar gününü hiç sevmiyordum hep üzülüyordum ve mutsuz geciriyordum ama bu sene bir başka benim için bu sene en azından bu günü mutsuz geçirmedim huzurluyum biliyorum ki canım babam oralardan beni görüyor eşimi coocugumu bugünde aşkımın ilk babalar günü aşkım seninde babalar günün kutlu olsun hep yanımda ol benimle ol olurmu?
canım babama yazdığım bir şiiri paylaşmak istiyorum
tarih 13/04.2000 de yazdım ben 25 yaşındayım babam vefat etti babam ise 50 yaşında
BABAM
sana doymadan gittin
bizi sensiz bıraktın
nasıl alışırız yokluğuna
benim canım babam
herkes baba dedikçe
benim içim kan ağlar
sensizlik kalbimi dağlar
bir rüyamda görsem
canım babam desem
seni doyasıya öpsem

çok amatörce kendi duygularımla yazılmış bir şiir
tekrardan canım babamın ,bitanemin , ve canım abimin
ve tüm babalarımızın baba adaylarının babalar gününü kutlarım

Hiç yorum yok:

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive