9 Ağustos 2010 Pazartesi

tatilimiz











tatilimizde bitti tatilimizi avşa adasında geçirdik 2008 yazında avşadaydık ve avşayı çok begenmiştik eşimle istanbula yakın olmasından dolayı bu sene de düşündük bu sefer yanımızda görümcem ve esi vardı bu şekilde 2 aile gitmek daha güzel ve eglenceli oldu tabiki bu eglencenin adıda irem ece oldu.
pazartesi günü avşadaydık 3 saatte deniz otobüsüyle gittik irem ece giderken bebek arabasında mışıl mışıl uyudu neyseki problemsiz yoluculuk oldu pansiyonumuza yerleştik ve alışveriş yaptık denize gidecektik ki ve birden dolu bastırdı ben bu zamana kadar hiç bu şekilde dolu yagdıgını görmemiştim bütün balkon kar gibi doluyla doldu 5 dakıka yagdı ortalık savaş alanına döndü avşa bizi doluyla karşıladı ve bizim o günkü deniz hayalimiz salı gününe ertelendi salı günü hava çok güzeldi denize girdik irem ece suyu çok seviyor denizede bayıldı kızım güneşten ve rüzgardan hasta olmasın diye korudum denizden çıkınca sahilde bebek arabasında mışıl mışıl uyudu kuzum bize hiç zorluk cıkarmadı hic huysuzluk yapmadı
tatilde çok güzel dinledik ve eglendik sagolsun görümcem ve mehmet (kızımın kankisi olur kendileri )kızımla çok ilgiendiler uyuttular baktılar hatta ne zaman halasının kucağına gitse halasının kollarında uyudu bir gün çok komikki denizde kankisinin kucagında uykuya daldı
irem ece tatilde dalından meyveler dondurmanın kulahı kagıt helva simitler bohcalar bir çok seyin ilk defa tadına baktı . son gecemizde bir aile çay bahçecinde çok eglendik güzel bir gece geçirdik irem ece de serinlikte müzik eşliginde bebek arabasında uyudu yavrum benim bir tatilide böyle bitirdik
avşadan döndümüzde irem ece ısırik oldu bir isirigi yara gibi açıldı doktora götürdüm kuzum mikrop kapmış canım benim bembeyaz pamuk gibi tenine ilac kullanıyoruz bu arada muaynemizi olduk 10 aylık bebegim boy 74 cm kilomuz ise 10.300 gr gelişim gayet iyi 6 adet dişimiz var irem ece tam anlamıyla emeklemeye başladı oturdugu yerde ayaga kalkıyor bir çok seyi anlıyor ve bizi taklit ediyor bebegim benim çok akıllı maşallah yarın dedemizin mevlüdü var sonrasında irem ece ve annesi yazlıga kumburgaza kaçar .. havadisler böyle birazda resim

2 yorum:

Duru Ecrinin Annesi dedi ki...

hiiii Maşallah yalnız size çok benziyor. Allah bağışlasın:)

Seda Demirel Genç dedi ki...

çok güzel yer avşa..bizde bi senesi tatilimizi orada geçirmiştik bayıldım,çok güzel bir yer..nasip olursa tekrar gitmek istiyorum..

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive