30 Aralık 2010 Perşembe

2011 'e 1 gün kala



Koskoca bir yılı daha bitirdik ne çabuk gecti bu yıl hastalıkla gectı esımde şeker bende tansiyon umarım yeni yılda herşey yoluna girer.
2011 den yeni yıldan beklentilerim
-öncelikle kendim ve ailem için sağlık diliyorum ardından huzur ve mutluluk istiyorum
-dişçi koltuguna korkmadan oturmak istiyorum
-hep 35 yaşında kalmak istiyorum
-yiyerekten kilo verip 70 kiloya düşmek istiyorum
-4 dersi verip açıkogretimden üniversite mezunu olmak istiyorum
-bebegim kızım için saglık istiyorum hiç hasta olmasın ve gece yatıp sabah kadar deliksiz uyumasını istiyorum .
-milli piyangonun bana çıkmasını istiyorum
-en önemlisi sevgi saygının hiç bitmediği bir yıl istiyorum..
2011 duydunmu sesimi kırma beni
yeni yılınız kutlu olsun hersey gönlünüzce olsun.
sevgiler

Hiç yorum yok:

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive