27 Haziran 2011 Pazartesi

balıgımız sarı kız


dun aksam balıgımız sarı kız öldü cok üzüldüm
allah rahmet eylesin
bu ikincı ölen balıgımız
irem ece balık öldü dedim hep balık balık diyor bana
günlerdir gecmeyen öksürüğümüz vardı kızımın doktor korkusundan dolayı götürmüyordum daha önceden olan öksürük şuruplarıyla idare ediyorduk dün akşam çok öksürürdüğü için bronsit mi oldu ki diye korktum allah korusun tüm yavrularımızı cigerlerini dinletmek için aile hekimimizin yolunu tuttuk giderken bebegime doktordan cıkarken susturmak için oyuncak aldım cıkınca onu gösterdim sustu
bu güzel fikir oldu artık böyle doktor cigerleri temiz dedi bogazı kızarmış antibiyotik ve öksürük şurubu verdi
oyuncagımız nasıl ördek oyunu oyuncagı 3 tane ördeklerimiz var anne baba yavru ördek birde oltamız oltanın ucunda mıknatıs mıknatısla ördekleri yakalıyoruz yakalandıkca irem ece kahka atıyor hosuna gitti

Hiç yorum yok:

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive