18 Haziran 2011 Cumartesi

merhaba blogum yazacak cok sey var lakin benim içimden yazmak gelmiyor kızımın yaptıkları not etmeliyim ki zaman gectikçe unutulmasın gecen günlerimizde kızım surekli hastalandı nezle grıp oluyor 10 gündürde gecmeyen bir öksürüğü var bebegim canım kızım seni çok seviyorum sen iyi ol kızım çok terleyen bir çocuk onun için hasta oluyor bu arada ilk dondurmasınıda yedi ankaradan ablam geldi kuzenlerin hepsı bir araya geldi annemin evi cocuk yuvasına döndü

cok yaramaz oldu dur durak bılmıyor ıstahı yok sevdıgı seylerı yıyor degısık tatları tatmıyor salatalık cok sevıyor gecen sene dıktıgımız chery domatesimiz oldu yedı bu senede cengelkoy salatalık dıkecegım dbt, cocuk felcı asımızın son dozunu olduk 2 yasına kadar aşımız yok boyumuz 88 cm kılomuz 13. 200 gr tüm isteklerini dile getiriyor derdini anlatıyor benim ve babasını adını soyluyor 1 den 10 kadar sayıları sayıyor

yarın babalar günü öncelikle rahmetli babam canım babam seni çok seviyorum hayatta olsan da bugunu kutlasak babalar günün kutlu olsun mekanın cennet olsun seni çok özledim
eşim canım bitanem babalar günün kutlu olsun seni seviyorum
kayınpederimin ve tüm babaların baba adaylarınında babalar günün kutlarım

Hiç yorum yok:

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive