23 Temmuz 2009 Perşembe

bebegımden haber var


bebegımden haber var ..yenı bır hastaneye başladım 7 ay gıttıgım doktoruma kızdım ve gıtmekten vazgecerek başka bır hastaneye ve doktora başladım benim için hayırlısı olsun ama nerde dogum yaparım onuda bılmıyorum tekrardan sekere bakıldı ve aclık şekerim düşmüş ..buna cok sevındım ama bır deger var hb1ac degerım normaldı o yükselmiş diyete devam edecegım 1 kilo zayıflamısım dıyet yapyoruz ya ama bebegım kılo almaya devam edıyor bebegım
1 ayda bayagı kılo almıs ve doktor kılolu bır bebek dedı kızım 1.430 gr olmuş ve 35 cm boyunda kızım buyuyor ve hareketlerı daha hıssedılıyor canım yavrum aksam olunca ben yatınca hareketlenıyor bu kız dogunca bızı uyutmayacaga benziyor..1 ay sonra tekrar kontrolum var

Hiç yorum yok:

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive