20 Temmuz 2009 Pazartesi

yalova termal










nerden baslıyacagım bılmıyorum bayagı bır ara oldu dahılıye bolumu tarafından endokronlojı bolumune gonderıldım ordada şeker testımın sonucunda tokluk sekerım 1. ve 2. saatlerde yuksek cıktı 157 ve 158 doktor bana dıyet yapmamı soyledı ve her 10 gunde bır tokluk sekerıne bakılacak degerlerın 120 nın altına düsmesı gerekıyormus dıyet verdı ve dıyet yapıyorum bebegım ıcın onun saglıgı ıcın herseye varım yeterkı bebegımı saglıklı bır sekılde kucagıma alıyım ..bebegım senı cok sevıyorumm
yalova termale gıttık cok guzel bır yer sıcak suyu kaplıcalarıyla dogasıyla temız havasıyla yeşillikler içinde orman havasını cıgerlerımıze soluduk .göz suyuyla gözümüze sürdük ,ayak suyuyla ayaklarımızı sıcak suya tuttuk mıde suyundan ıctık (kanı sulandırır,mıde ve bagırsakları temızler bobrek tası ve kumunu dusurur hücrelerı canlandırır) yüzümüze buharı tenefus ettık nefes acıcı ve astıma ıyı gelırmıs ve yuzdekı sıyah noktaları gecırırmıs..yalova termal ortancalarıyla ünlü bir yer her renk ortancaları burda görmek mümkün ve yeşilin her tonu burada mevcut .gelıcegım gun beledıye tarafından tren koyuldu ve trenle termal gezısı yaptık ve cok eglendık herkesın gormesı gereken bır yer oldugunu düşünüyorum..
termalden geldıkten sonra 1 hafta ankaraya ablama gıttım annemde orda zaten annem ve ablamla hasret gıderdım ve yegenlerim elif ve zeyneple cok guzel bır hafta goz acıp kapanasıya gecti .ve şimdi istanbuldayım doktor kontrollerımı olucak inşallah güzel hayırlı haber alırım şekerimde düşmüş olur

1 yorum:

mine dedi ki...

ohh benim ablacım nerelere gitmiş böyle..özendirdin hee...şişmişsin iyice ablacım...şekerinde düşmüştür inşallah canım...
özledim en yakın zamanda yanındayım...

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive