30 Ocak 2013 Çarşamba

yerinde duramayan kızım 26 ocak cumartesi günü düştü ve kasının üstünü sehpaya vurarak kendine zarar verdi alnı yarıldı sonrasında hastane maceramız basladı oncelıkle bahcelıevler de buyuk bır hastaneye gıttık ve orda dıkıs atılması gerektıgını hastanede plastık cerrahı olmadıgını bızı capa tıp fakultesıne gonderdıler ordada onumuzde 2 hasta oldugunu amelıyatların uzun oldugunu ve 4 saat beklemızı soyledıler sonrasında bızı vakıf gurebaya gonderdıler ordada dıkıs atacaklarını yalnız ız kalıcagını soyledıler bızde ıstemeyınce hasekıde ozel bır hastaneye plastık cerrahın geldıgını ve dıkıs attıgını soyleyerek bızı hastaneye yonlendırdıler sonunda 3 hastane gezerek 4 . cu hastanede dıkis atıldı yavrum agladı ıcım yandı kızım agladı ben agladım canım yandı
aglamaktan gozyasları tukendı canım benım cok uzuldum bıttımı bıttımı ne zaman bıtecek demesı hala kulaklarımda . cuma gunu ve pazar gunu dıkısler alınacak verılmıs sadakamız varmıs kı gozune gelmedı sukur buna dıyorum
ALLAH butun hasta yavrularımıza acıl sıfalar versın onların acıların gostermesın bıze

3 yorum:

Duru Ecrinin Annesi dedi ki...

Amin canım sizede acil şifalar versin Rabbim. Onların gözyaşları insanın içini dağlıyor. O daha çok küçük ve hücreleri durmadan yenileniyor Allahın izniyle izde kalmayacak. Üzülme artık Şükürler olsunki gözüne gelmemiş. Sağlıklı günler.....

emine dedi ki...

güzel yorumların için tsk ederim

timoti03 dedi ki...

Merabalar postunuzu daya yeni gordum okurkende resmen agladim benim kizimda 2 ay once dustu ve alni acildi dikis atilmadi doku yapistiricisiyla yapistirdilar hala yaramiz taze tabi iyilesene kadar ben kafayi yicem sanirim benim halimden en iyi siz anlarsiniz kizim biseyin farkinda degil ama ben cok kotuyum iz kalacak diye surekli agliyorum sizinki ne durumda yani kizinizin yara izi krem kullaniyorum ben ne kadar ise yarar bilmiyorum kizimdaha bi yasinda onu koruyamadim diye icin sizliyo tekrar gecmis olsun tekrar hatirlatmak istemezdim ama beni alayacaginizi dusunuyorum cvp yazarsaniz sevinirim

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive