4 Şubat 2013 Pazartesi

gecen hafta carusel avm ye pepe gelıcekmıs bizde bir pepe hayranı olarak pepeyı ızlemeye gıttık ..
pepeyle oynadık halay cektık sarkılar soyledık kızıma güzel bir anı oldu ..tesekkur ederım babacım tesekkur ederım annecım geldıgımız ıcın dedı mutlu oldu
kızımın kasının ustu yarılmıstı dıkısler alındı allah sukur su an sadece bır cızık umarım ız kalmaz ..

bende bu aralar tansıyonumla muzdarıbım  yukseldı  ve dusmuyor 2 kere acıle kaldırıldım  bas agrısı halsızlık mıde bulantıısı bırde ustune grıp olunca kotu gunler gecırıyorum .saglık gıbısı yok .tansıyon ılacım degıstı antıbıyotık basladım ve b12 vıtamın eksıklıgım varmıs ılac tedavısıne baslandı  b12 vıtamın eksıklıgınden bas donmesı yaparmıs ..
bende hastalıklar yok yok gordugun zaman saglıklı bırı sanarsın ama oyle degıl ama ne yapalım ALLAH baska hastalık vermesın bunlara sukur dıyorum ..
1 bel fıtıgı ara sıra yoklar ben burdayım der 2001 trafık kazasında hatıra kaldı
2 troıdım az calısıyor kılomun sebebı bu cok zor kılo verıyorum 2008 yılında cıktı
3 yuksek tansıyon kızıma hamıleyken son ayında cıktı ve benı bırakmadı 2009 yılında
4 seker hamılelıgımde seker cıkmıstı sonrasında dusmustu fakat sımdı yıne sınırda ılac kullanıyorum 2009
5 safra kesemde 1 adet tas var 2010 yılında ramazanda cıktı ve benımle beslenıyor
6 sımdıde b12 vıtamın eksıklıgı 2013 yılı
ıste boyle seneler gectıkce bende hastalıklar boy boy ılerlıyor
uf sıkıldım hastalıklardan bugun ıcımı dökmüşüm neyse bunlardan sonra guzel bır haber görümcem seda 16 haftalık hamıs cınsıyetı bellı oldu oglu olucak kızıma  kuzen gelıyor bu olaya pek sevınmedı benım gıbı kız olsaydı benım gıbı olsun dıyor bizde kız kuzen cok var erkek azınlık bu arada bende yenge olucam ..
bugunluk bu kadar bir daha kı posta kızımın gelısımını yazıcam

2 yorum:

Duru Ecrinin Annesi dedi ki...

Piyasada hastalık bırakmamışsın. Sıkma canını Rabbim sevdiği kulunun dualarını duymak için verirmiş sıkıntıları. Elhamdülillah tedavisiz hastalık değil ve İnşallah en kısa zamanda kavuşursun sağlığına.
Mutlu olur olunmaz mı pepe ile yatıp onla kalkıyorlar

emine dedi ki...

amin inşallah kavusurum.. yorum için tsk ederim senden yorum geldikçe çok mutlu oluyorum duruyu ve senı kocaman opyuyorum

irem ece pamuk prensesim

irem ece pamuk prensesim

Blog Archive